Komunikat o błędzie
User warning: The following module has moved within the file system:
mobile_switch. In order to fix this, clear caches or put the module back in its original location. For more information, see
the documentation page. in
_drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line
1184 of
/var/www/clients/client1/web3/web/includes/bootstrap.inc).
Falownik ARTDriveL - nieprodukowany
Falownik windowy ARTDriveL nie jest produkowany. Na jego miejsce polecamy falownik ADL300. Zobacz
Falowniki z serii ARTDriveL są przeznaczone do napędów silników w aplikacjach windowych, zapewniając komfortową jazdę i najwyższą precyzję pozycjonowania. Umożliwiają pracę z windami, z prędkością od 0,5 do 5 m/s. ARTDriveL przystosowany jest do napędu zarówno silników asynchronicznych jak i synchronicznych - w aplikacjach bezprzekładniowych, w zakresie mocy od 0,75 kW do 630 kW
-
Avy…AC4 (Sterowanie wektorowe ze sprzężeniem lub bez sprzężenia zwrotnego)
-
Avy…BR4 (Praca z silnikami synchronicznymi – Brushless Control)
Uniwersalność programu wraz z specjalnym menu umożliwia bardzo szybkie i przyjazne programowanie napędu, poprzez alfanumeryczną klawiaturę lub komputer PC. Szeroki zakres dodatkowych kart komunikacyjnych oraz kart rozszerzeń wejść / wyjść pomaga zaprogramować napęd w najlepszy sposób.
Specyfikacja techniczna:
-
Napięcie zasilania: falowniki 3 – fazowe 230Vac…480Vac, 50/60Hz,
-
Zasilanie DC >60Vdc,
-
Zakres mocy od 0,75 do 630kW,
-
Sterowanie wektorowe z sprzężeniem zwrotnym z enkodera cyfrowego/sinusoidalnego,
-
Sterowanie wektorowe bez sprzężenia (Sensorless),
-
Sterowanie skalarne V/f,
-
Praca z silnikami synchronicznymi (Brushless),
-
Wewnętrzny moduł hamowania standardowo wbudowany do 55 kW,
-
Łącze szeregowe RS485 (Modbus RTU, Jbus, ISO 1745, slink4),
-
Programowalne wejścia/wyjścia analogowe i cyfrowe,
-
Dedykowane filtry EMC do zabudowy pod falownikiem (footprint) lub z boku (Zgodność z Europejską Dyrektywą EN 61800-3),
-
Dostrajanie (auto-tuning) Off-line: regulacja prędkość-prąd-strumień i identyfikacja parametrów silnika (możliwa z obracającym się silnikiem oraz zatrzymanym),
-
Dostrajanie (auto-tuning) On-line: kompensacja parametrów silnika, jako funkcja zmian spowodowanych temperaturą,
-
Możliwość przeciążenia do 200%,
-
Elektroniczne, termiczne odłączanie silnika i napędu,
-
Wybór wielu prędkości i wielu ramp narastania (typu „S” lub liniowe),
-
Zintegrowana funkcja odpowiedniej sekwencji pracy dla hamulca, stycznika i drzwi,
-
Kompensacja bezwładności i strat,
-
Funkcja kontroli pozycją zatrzymania,
-
Funkcje kontroli pracy wentylatora,
-
Specjalne oprogramowanie do łatwej konfiguracji napędu.
Układy rozszerzeń:
-
Bateryjny Zasilacz Bezpieczeństwa (Bartery Emergency Supplier), aby umożliwić ewakuację pasażerów w przypadku niekontrolowanego zaniku zasilania,
-
Karta rozszerzeń we/wy cyfrowych – do 20 (EX D8R4, EX D14A4F),
-
Karty komunikacji: Profibus-DC, CANopen, Device net,
-
Karta Technologiczna APC100y – do zaawansowanych aplikacji windowych,
-
Z dołączonym językiem programowania IEC1131 PLC, umożliwiającym zbudowanie łatwego i przyjemnego w obsłudze interfejsu klienta.
APC100y-EPC - System Sterowania Pozycją Windy dla bezprzekładniowych, szybkich wind. Specjalnie zaprojektowana karta technologiczna APC100y-EPC z wbudowanym mikroprocesorem jest rozwiązaniem innowacyjnym, wychodzącym naprzeciw wymaganiom stawianym przy budowie nowoczesnych, szybkich wind. Dostępna jest z różnym oprogramowaniem aplikacyjnym, w którym pozycjonowanie, przyśpieszanie, prędkość i specjalne dane są już tak zoptymalizowane, aby osiągnąć maksymalną efektywność i komfort jazdy kabiny.
Graficzny Edytor programowania aplikacji – główne cechy:
-
Zintegrowane oprogramowanie MDPLC,
-
Edycja, kompilacja, ściąganie (download) i poprawianie (debug) aplikacji „wszystko w jednym”,
-
Zgodność z IEC1131-3,
-
Zdalna diagnostyka i monitoring,
-
Dostępne języki programowania „IL”, „FBD”, „LD”, „SFC” i „ST”,
-
Karty opcjonalne.
Programowalna, technologiczna karta APC100:
-
Programowalna przez użytkownika (oprogramowanie zgodne z IEC1131)
-
Instalowana bezpośrednio w napędzie
-
Dostępne następujące standardowe aplikacje:
-
Windowa,
-
Wał elektryczny,
-
Pozycjonowanie,
-
Nawijarka,
-
Owijarka, w funkcji naprężenia i prędkości (w pętli otwartej i zamkniętej).
-
Standardowe łącze szeregowe RS485
Falownik SIEI może współpracować, poprzez karty rozszerzeń, z następującymi protokołami transmisji:
-
CANopen,
-
Profibus DP,
-
DeviceNet,
-
InterBus-S,
-
Modbus RTU jako standard, poprzez łącze RS485.